Monday, March 28, 2011

Resepi JUMP...


Bahan-bahan yang diperlukan....
1-      Secubit niat ikhlas kerana Allah
2-      Semangkuk semangat MUJAHID
3-      1L khasiat BANANA
4-      1L kekuatan STAND UP
5-      1 cawan keberanian GRENIDE
6-      2 mangkuk kasih sayang
7-      Sekeping hati yang suci
8-      2L pengorbanan
9-      5 sudu semangat KHALIFAH ISLAM
10-   3 cawan kepentingan dakwah
11-   3 cawan INTERDEPENDENT formula
12-   Nasihat secukup rasa

Cara-cara
  • Campukan semangkuk semangat MUJAHID, khasiat BANANA , kekuatan STAND UP dan keberanian GRENIDE. Gaul sehingga sebati... pastikan adunan anda sepadan dengan SINERGI (1+1= infinity)
  • Sediakan sebuah mangkuk yang lain.... masukkan hati yang suci bersama niat ikhlas kerana ALLAH. curahkan semangat kegemilangan KHALIFAH ISLAM yang terdahulu sehingga bermula kejatuhan islam akibat perpecahan, kemudian terapkan kepentingan DAKWAH dalam islam, di samping itu tambahkan sedikit demi sedikit kesedaran dan tujuan hidup ini << beribadat kepada Allah dan menjadi khalifah di bumi ini>>.. untuk menyedapkan lagi rasa dan semangat perjuangan ISLAM untuk mendapat adunan JUMP yang gebu lagi mantap.... taburkan semangat INTERDEPENDENT 
  • Anda akan mendapat hasil kepentingan bersatu untuk islam... kemudian tiupkan semangat jihad yang berkobar2... pastikan pemilihan panglima dan srikandi adalah yang terbaik..
  • Akhir sekali.... tempatkan adunan dalam acuan yang sebesar mungkin.... lebih baik tambahkan ilmu2 dan saudara2 islam didalamnya.... sebelum masukkan ke dalam medan perang satukan adunan pertama dengan kedua.
  • tunggu sehinga satu ketika, insya Allah adunan hati2 yang membawa ISLAM bersedia mengambil alih kegemilangan ISLAM kembali... sesudah itu barulah terasa kemanisan Jalinan Ukhwah Mukmin Profesional mengalahkan zionis kejam....

1 comment: